| lyric | Frestgamein nus alzein la bandiera della biala tiara Grischuna, Ed in cant vigurus oz resuna dal Bernina al Péz Badus! Cuolms e valls resoneschan da nies cant e da nossa victoria; oz tarlischa in di de gloria alla ligia dil paun palus. O paun palus! O ti vivonda gustusa, mo ils Grischs han schigiau tia dulschezia! O compogns, si, e cantei en letezia alla gloria dil stumi Grischun! Viva la ligia dil paun palus! |