| lyric | On aikaan parhaimpaan aina kuulunut tango. Nyt juuri uudestaan sulle lalaisin sen. Kai muistat sävelen, niin paljon luvaten se soi. Vei meidät mukannaan ja iltamme se purppuroi.
On aikaan parhaimpaan aina kuulunut tango. Nyt hetken koittanee jälleen tunnen mä sen. On ajat muutuneet, mutta silmistäs pyyhin kyyneleet. Sulle laulan taas kanssa sydämen tangon tunteellisen.
Muistatko vielä, kun pyydettiin: soitakaa tango? Kaksiko vielä, kun pyydettiin: soittakaa tango? Kaksikokymmentä vuotta jo nään vierineen? Tuon ajan laulut ne kai tunteeso syttymään sai. Niin eikö käydä vois uudelleen? |