| lyric | Hiljainen tango sateessa soi, uneksien kuulenmä sen. Yötuuli nukkuu oksissa puun, pilva on peitt$nyt kuun.
Sateessa jälleen muistan mä sun, rakastetun, kadotetun. Satoi, kun mäin sun, kallehimpain, satoi, kun suudelmnan sain
Huomenaamulla taivas seestynyt on, toivon se uuden antaa. Unteni tie on tuntematon, tuutulauluaan soi sade vain.
Hiljainen tango sateessa soi, toiveeni tie luoksesi vie. Meidät jos yhteen saaattaa se vois, pilvetkin haihtuisi pois. |